sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Jami 10v!

Uskomatonta, mun elämäni koira, maailman paras ja rakkain karvapalleroni täytti 10 vuotta! Pakko kai se on viimeistään nyt uskoa, että ikää alkaa jo jonkun verran olemaan. Tuntuu uskomattomalta muistella, mitä kaikkea ollaan tässä matkan varrella yhdessä koettu ja tehty, kasvettu yhdessä ja yhteen, mikään ei ole meitä erottanut, eikä erota. Tiedän, ettei yksikään koira, voi koskaan olla mun mukana niin monessa ja opettaa mulle niin paljon, kuin Jami on tehnyt.

Tasan 10v <3
Jamin kanssa olen saanut kunnolla aloittaa koiraharrastukset ja en parempaa kaveria olisi niihin hommiin voinut toivoa, on kokeiltu niin agilityt, tokot, koiratanssit, kuin myös haku, näyttelyt ja jälki yms. Jami tuli (tietenkin!) mukaan, kun lähdin ylä-asteen jälkeen opiskelemaan maaseutuyrittäjäksi ja eläintenhoitajaksi, asui kanssani solussa, kävi kanssani tunneilla, oli mukana, kun tapasin kunnollisen ensirakkauteni, on kulkenut mukanani töissä ja esiintynyt lehtimainoksissa, erilaisissa näytöksissä, käynyt viihdyttämässä vanhuksia vanhustenkodissa ja lapsia päiväkodissa, reissannut kanssani pitkin Suomea ties ja millä kulkuvälilneillä, muuttanut kanssani kaikki ne monet kerrat ja yksinkertaisesti, aina ollut mun tukena ja naurattanut mua! Aina, kun itsellä on paha olla, Jami on tehnyt olon paremmaksi. Myös Jamin tapa mennä nukkumaan kaappeihin, naurattaa mua joka ikinen kerta, se vaan on niin huvittavan näköinen, kun on tehnyt pesän mun vaatteiden (ja monesti myös muiden vaatteiden) sekaan!

Simply the best! <3 Tässäkin tasan 10 vuotias!
Myös tämä paaputus (monelle vilkutus) saa mut hyvälle tuulelle lähes joka kerta! Tämä paaputus on ikuistettu joskus syyskuussa.

Jamista olis kivoja juttuja kerrottavana mm. erkkarista, mutta teen siitä ihan erikseen oman postauksen!

2 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, myös kritiikki, joten eikun sormet syyhyämään!