keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Kyllä elämässä haasteita piisaa!

Tämä onkin mukava haaste, ei siis valittamista. 

Todella monessa blogissa on pyörinyt tälläinen kuvahaaste, ajattelin itsekkin ruveta tätä toteuttamaan kun kaveri blogissaan käskytti. Ideana on siis linkittää kuva tai kuvia mitä tulee päivän kohdalla mieleen. Kuvasta/kuvista täytyisi myös antaa perustelut, miksi juuri kyseinen/kyseiset kuvat valitsi. Mukaan haasteeseen haastan kaikki, tällästen haasteiren kuvia on kiva katella!



Päivä 1. Omakuva



Omakuvasta tuli ekana mieleen fb:n profiilikuva, en tiiä miks. Laitan tähän nyt pari muutakin kuvaa, jotka on ollut mulla profiilikuvina aika pitkään, joten ehkä ne vähän kuvaa mua. Tosin kuvista saa varmasti rauhallisemman ja hiljasemman kuvan ku mitä oikeesti oon!






Ystäväni Kalmarin ottama kuva, maaliskuussa 2010






Saman kuvaajan näkemys maaseutuyrittäjästä elementissään


Jatkossa tässä haasteessa onkin luvassa ehkä vähän mielenkiintoisempia kuvia, ei tuo oma pärstä nimittäin kovin jännittävää katseltavaa ole! :D










Päivä 2: Suosikkitavara
Päivä 3: Perheenjäsen
Päivä 4: Harrastus
Päivä 5: Vanha kuva
Päivä 6: Teema "vihreä"
Päivä 7: Kuva jota en koskaan julkaissut
Päivä 8: Suosikki kuva
Päivä 9: Päivän asu
Päivä 10: Tämä tekee minut iloiseksi
Päivä 11: Hullua
Päivä 12: Arkeni
Päivä 13: Temma "valo"
Päivä 14: Talvikuva

Päivä 15: Rakkaus
Päivä 16: Mustavalkoinen omakuva
Päivä 17: Hetki
Päivä 18: Tunteet
Päivä 19: Täällä minä asun
Päivä 20: Erilaiset
Päivä 21: Kun olin pieni
Päivä 22: Tästä olen riippuvainen
Päivä 23: Kesäkuva
Päivä 24: Tämä tekee minut surulliseksi
Päivä 25: Kaikessa kiireessä
Päivä 26: Tämä naurattaa aina

Päivä 27: Teema "kaksi"
Päivä 28: Sää

Päivä 29: Uusin kuva minusta
Päivä 30: Valinnainen kuva




2 kommenttia:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, myös kritiikki, joten eikun sormet syyhyämään!