tiistai 20. maaliskuuta 2012

Voi päivän asu sentään!

Haaste numeroltaan 9. Aiheena olis päivän asu. Haasteen idean ja muut päiväkohtaiset aiheet näet tästä.

Mulla ei kyllä nyt ole ketään joka kuvaisi mun päivän asua, mutta ehkä voin laittaa pari vanhempaa kuvaa, koska en halua tätä väliinkään jättää. Yleensä mulla vaihtuu asu vähintään kerran päivän aikana, kaikkea kun ei voi touhuta samoissa vaatteissa.

Mä pukeudun todella vaihtelevasti. Tykkään collallareista ja huppareista, mutta myös mekoista ja korkkkareista. Tekemisen mukaan ja vaihtelu virkistää! Vaatteita mulla on ihan hirveästi, aivan liikaa ja silti jumitun aina käyttämään joitain tiettyjä. Kenkiäkin on alkanut kerääntyä, mutta niitä ei ole liikaa, ehkä joku kolkyt tai nelkyt käyttökelpoista paria. 

Perusasu koirien kanssa touhutessa, jos ei ole törkeän kylmä.
Kesällä tykkään käyttää mekkoja, sori, en löytänyt pirteämpää kuvaa!

Tai toisena vaihtoehtona kesällä, toppi, hame ja arskat! Kesällä on myös kiva liikkua ilman kenkiä!

Mulle hyvin tyypillinen syksyinen asu 

Juuri tällä hetkellä mulla on päällä aikapitkälle samantyylinen asu, kuin tuossa viimeisessä kuvassa, ainut vaan että en laittaisi noita kenkiä jos lähtisin tästä ulos ja jos koirien kanssa johonkin lähtisin, nii asu vaihtuis kyllä lähes kokonaan.

Sellaista mun pukeutuminen, eiks oo tosi jännää? :D No, ehkä seuraava aihe olis taas vähän mielenkiintoisempi!



1 kommentti:

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, myös kritiikki, joten eikun sormet syyhyämään!