torstai 8. maaliskuuta 2012

Lasketahanko auto(t) tavaraksi?!

Kuvahaasteen toisena päivänä aiheena on suosikkitavara. Haasteen idean ja päivittäiset kuva-aiheet pääset katsomaan tästä.

Kännykkä on tärkeä, sillä saa kuvia hauskoista yllättävistä hetkistä, saa yhteyden ihmisiin, niin soittamalla, viestittämällä kuin myös nykyisin facebookkaamallakin. Kamera on myös tärkeä, tykkään, että minulla on parempiakin kuvia minulle tärkeistä asioista, kuin mitä puhelimillani saa..



Mutta silti luulen, että suosikkitavarani on auto. Sillä pääsee paikasta kivasti paikasta toiseen, aina silloin kun haluaa! Koirat ja pari kaveria mukaan ja road trip voi alkaa, mikäs sen hauskempaa! Ilman auto olis vaikeampi kulkea töissä, koiraharrastuksissa, kavereiden luona toisilla paikkakunnilla jne.. Kyllä auto vaan tuo ihanaa vapautta elämään! (Ja rahanmenoa :D)




Mun toinen oma (nykyinen) auto kesäkuusta -09 asti, MB C 240 vm-98. Olen kyllä tykännyt, vaikken autoista mitään hirveästi tiedä, mutta voin kai silti sanoa, että oon tykännyt. Kiihtyy ihan tarpeeksi kivasti ja ei jätä tienpäälle! Mersuihin oon tykästynyt, mutta joku muu saksalainen vois myös mennä!


Mun eka auto, MB 300D
Tykkäsin, mutta ajoin sitten kivasti pari kertaa katon kautta ympäri nii ei kannattanut enää korjailla. Tää oli kivan värinen, väri vaan ei oiken välity kuvasta. 








Ei pahannäköinen kaks kertaa ympäri ajetuks! :D
















Autossa minulle on tärkeää, että sinne saa hyvin koirat ja tavaraa, se on turvallinen, ei kuluta liikaa, kiihtyy tarpeeksi kivasti ja poppi soi hyvin, tosin tää viimeinen ei kyllä ole hirveästi riippuvainen autosta, mutta kuitenkin! 






Mankun eli meidän :D auto. Joku VW passat  4motion, eli  joku neliveto tsydeemi josta en tajua mitään, muutaku että kiva on talvellaki ajella. Mankku hankki tän joskus joulukuussa -09. Vm-05 muistaakseni.





Tämä auto on myös ollut aika suuressa osassa autoiluhistoriassani, tällä on monet kivat reissut heitetty! Kyseessä siis yksi isäni autoista. Joku sport versio, en muista kyllä yhtään mitään muuta tästä, mutta todella hyvä on ajaa ja joku sinisenmusta tää on väriltään.










Mun unelma-auto vois olla joku tälläinen! Joku pienempi mersu sitten kaupunkiautoksi. Haaveeksi vaan taitaa jäädä, mutta niitähän elämässä tarvitaan! Aika paljon mulla kyllä pitäs olla ylimääräistä että sijoittaisin ihan uuteen autoon, arvo laskee nii nopiaa ettei  kyllä paljon ois järkeä.

Koirien mielestä paras auto on vissiin ollut tuo Volkkari. Makiakaan kun ei aluksi meinannut mersuun tulla millään, mutta Volkkariin hyppäs ihan innoissaan, kumma koira! :D



Noni, eiköhän siinä ollut autoista enempiki ku tarpeeks. Millaisia autoja teillä muilla on ja millaisista autoista pidätte? Millaiset asiat teille on tärkeitä autoa valittaessa? 



2 kommenttia:

  1. Meiltä kanssa löytyy mersu, en muista sen tarkemmin mitään, mutta -02. Hieno se on ja kulkee mukavasti! Tykkääääään ♥

    Ensimmäinen mersu, jolla ite pääsen ajeleen ja kyllä rakastuin. Vaikka alkuun totesin, että meille ei mersua tule tai kuljen bussilla... Mies jaksaa vieläkin muistuttaa tuosta :-D Hah.

    Kun vaihdettiin mondeosta tuohon niin meidän lapsi (silloin joku 1v 6kk) huusi aina kun joutui mersun kyytiin... Ei tykännyt jostain syystä yhtään ja Kutikin vieroksui alkuun :'''D Nyt kelpaa molemmille!

    VastaaPoista
  2. Mersut on parhaita <3 Ite tykkään ihan hirveesti ainakin, eipä oo kertaakaan mua yksikää mersu pettänyt ja jättänyt tielle tms! :D

    Se on hyvä että Janessa ja Kutikin on oppinut hyvän päälle! :)

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit ovat tervetulleita, myös kritiikki, joten eikun sormet syyhyämään!